Ränkar ner dagarna

Kom hem från jobbet för en timme sen och deckade i soffan. Shit vad trött jag är!! Imorgon är jag ledig och då ska jag sova ända tills jag vaknar av mej själv. Jag räknar ner dagarna till semestern och nu är det 6 dagar kvar, så himla skönt och välbehövligt!


I helgen har jag både jobbat, umgåts med vänner och festat. På lördan hämtade jag upp Sussi på vägen hem från jobbet. Vi åkte och köpte en varsin sallad på Take Off och liet smått och gott på ICA. Sen bar det av hem till mej för att göra oss iordning för fest i Alfta och Perssons Pack i Forsparken. Efter att ha ätit salladen och nästan ha blivit träffad av en champangekork och stått och skrattat i 5 minuter av ren chock så började förberedelserna. Som vanligt så tar detr ju alltid längre tid an vad man tror. "Vi åker väl vid halv 7 från Bolnläs kanske?" sa Sussi "Ja, det borde vi ju hinna!"  trodde jag. Klockan tickade på och vi hade fullt upp med kläder, smink och champange. Plötsligt var klockan 20.00! Min snälla Andreas fixadade då hämtning åt oss. Kvällen fortsatte sen i med fest och trevligt umgänge :) Bilderna får tala om resten...

Himla god avokadosallad!












Arga leken eller nåt :P






















Sliten Andreas på bussen hem


Sliten Niklas på bussen hem



Nu ska jag plocka undan i lägenheten och skriva handlingslista. Se blir det en lugn kväll framför tv:n, längesen man hade en sån kväll nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jävla snygg du är Noomi!

2009-07-06 @ 21:31:52
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja.. du var riktigt fin i håret... har du kommit på hur den fungerar.. eller fick du hjälp av ett proffs kanske... hehe!!! :)

2009-07-06 @ 22:32:00
URL: http://caror.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jag vet, nu har du jag, mia och emelie det ;)

2009-07-12 @ 02:44:58
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0