Äntligen

Imorse gjorde jag det! Äntligen klev jag upp kl 9, åt frukost och sen gick ut på en promenad. Jag måste göra det till en vana när jag har ledig dagar. Vad är det för idé att ligga och halvsova ända fram till halv 12 egentligen?

Ledigheten fortsätter...
Det känns konstigt att inte ha jobbat sen i torsdags! Jag har inget jobb inplannerat imorgon heller så om jag är ledig då kommer mamma hit och hälsar på mej. Saknar min älskade mamma! Ha en riktig mor-och-dotter-dag :) Men på fredag kör jag igång med jobb igen, startar tufft med ett 14 timmars pass. 
Jag har i alla fall hunnit med att göra en del saker under mina lediga dagar. Fjällen, ridtur med Vilma, shoppingdag med Sofia, hälsat på Sussi och en massa kvalitétstid med Andreas :) Och förhoppnngsvis mer kvalitétstid imorgon tillsammans med mamma.
Här är det jag hittade när jag och Sofia var till Gävle:

   
     


Lite bilder från Vilmas och min ridtur i söndags:

Jag och "min" häst Lelle


Vilma och Jag





Nu ska jag äta lunch, lite rester sen igår. Pannkakor med sylt och grädde, mumsigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0