Eleven.se

Har nyss sutti och klickat hem lite smått och gott från http://eleven.se/ Vilken himla rolg sida måste jag säga! Fanns mycket bra och roliga saker. Hittade en länkt till den sidan på blondinbellas blogg (precis som de flesta andra läser jag också hennes blogg).
Här är det jag bestämde mej för att köpa:

Hårinpackning som får håret att växa mer


Bodybutter


Kroppsvatten


Läppbalsam

Fanns massvis med andra saker jag hade velat ha också, men nån måtta får det ju vara.


Idag har min älskade syster Rebecka varit här en snabbis och hälsat på. Hon har varit hos mamm och pappa i Edsbyn i helgen för att ta igen sej och få vila lite. Hon är nämligen mamma till två små pojkar och samtidigt höggravid och det kan nog vara rätt tufft ibland. Snart kommer det ett till litet liv in i deras familj och det ser vi alla fram emot :) Jag skulle tycka att det var roligt om det blev en flicka, men huvudsaken är att barnet är friskt.



Nu är jag ÄNTLIGEN ledig i några dagar. Om dom inte ringer från jobbet vill säga... Men även om dom ringer imorgon så ska jag vara ledig. Ska jag luncha med Sussi och sen på eftermiddan när Andreas kommer från jobbet ska han och jag träna på gymmet. Har kommit av mej med träningen sen jag hade magsjuka. Jag som kände att jag verkligen trivdes med träningen och tyckte att det var kul, nu känns det som att börjar om på ruta 1 igen :/ Men men, det är bara att bita ihop och komma igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, vi trivs jätte bra, tack så mycket :) Vad glad jag blir :)

2009-03-09 @ 23:05:19
URL: http://chana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0