Jobb, jobb och åter jobb!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här. Men jag har knappt vart hemma nåt heller. Enda förklaringen är: jobb, jobb, jobb och åter jobb! Idag är den enda lediga dan den här veckan, sen kör jag på igen med dubbla turer, långa dagar och helger.


Idag ska jag försöka fixa lite här hemma och sen ikväll kanske åka till backen i Edsbyn och åka skidor. Förra veckan när vi var och åkte så tänkte man ju "varför har jag inte gjort det här på 5 år?!" Det var så himla kul! :) Andreas och jag fick sån mersmak att vi åkte och köpte en varsin utrustning på torsdan på vinterrean. Så helgen den 14:e ska jag och Andreas åka med hans jobb på fjällenresa till Sälen och svischa ner för backen :) Längtar!!



Nej, nu måste jag masa mej ur soffan och göra nåt av den här dagen... Kommer ett bättre inlägg en anna dag, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0