Otur med vädret

Igår var det Sälen som gällde för mej och Andreas. Närmare bestämt Tndådalen och Hundfjället. Vi hade en jättemysig dag, men tyvarr väldigt otur med vädret :( Dimma och låga moln nästan hela tiden. Ett tag kollade solen fram högst uppe på toppen på Hundfjället så då pasade vi på att knäppa kort. Snön var helt okej, lite opistat men man får inte var för petig heller :P





Så nu vill man bara fortsätta att åka skidor :)


Idag har jag vart i Arbrå och ridit tillsammans med Vilma, det känns i rumpan nu kan jag lova. Men kul var det och jag fick rida på Lelle som är så snäll så :)
Min ledighet fortsätter imorgon och det tackar man ju inte nej till. Fast ringer dom från jobbet så ställer jag ju såklart upp. Annars blir jag väl bara hemma och pysslar med lite saker. Hälsar förhoppningsvis på Sussi en sväng också. På kvällen ska jag köra stenårt på gymmet tillsammans med Andreas. Jag måste, måste, måste komma igång med träningen!

Nu ska jag stänga av den här burken och vi ska bege oss hem ifrån Arbrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0