Utmattad, men nöjd

Äntligen! Nu är min grabb hemma från en helg i Hassela :) Så nu kan jag somna tryggt på kvällarna när jag får ligga på hans arm.


Kom hem från gymmet för nån timme sen. Körde ett intensivt och riktigt skönt gympass tillsammans med Andreas. I hela 45 minuter tränade jag kondition! (brukar ge upp efter en kvart annars) Jag som annars hatar konditionsträning eftersom jag alltid får håll, men idag gick det riktigt bra. Jag läste en tidning samtidigt och det fick tiden att gå riktigt fort och jag fick ingen håll alls. När vi gick från gymmet så rann svetten från varje del på min kropp, vilken skön känsla :)
Kom hem och säckade ihop i soffan, utmattad men nöjd med dagens träning.




Igår fick vi tillbaka våran bil från Saab. Vi har ju haft den inne för lagning sen krocken. Men vad är det vi ser? Jo, den är fortfarande bucklig! Hur kan den fortfarande vara bucklig när v har haft den inne för att dom ska laga det?! Snacka om att man kan bli less. Andreas åkte raka vägen till Saab för att visa dom deras så kallade lagning. Dom bad om ursäkt och sa att vi fick lämna in den igen så skulle dom rätta till det. Det är lätt för dom att säga, men vi är beroende av bilen, i alla fall jag med tanke på mitt jobb. Vi har ju haft hyrbil nu, men det är inte direkt billigt. Det påpekade Andreas och eftersom det är deras misstag så ska dom låna ut bil till oss utan exta kostnad. Fattas bara... Hoppas att dom är kompetanta nog att göra ett riktigt jobb den här gången. Visst är det roligt med bil ibland?


Imorgon har jag en ledig dag. Undra just vad man ska hitta på då? Kanske höra med Sussi om hon vill luncha... Jag ska i alla fall kontakta henne angående klippning och färgning av mitt hår. Luggen är på tok för lång och utväxten visar sej mer och mer. Men längden på håret är jag försiktig med, vill ju ha ganska långt hår till sommaren.
Annars ska jag inte göra nåt speciellt imorgon. Hoppas på finväder så att man kan ta en promenad.


Nu protesterar mina ögon mot att vara vaken längre. Jag får nog lyda dom och gå och lägga mej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Passa soffan!!! Hoppas ni har tvättbart tyg:P

2009-03-28 @ 19:27:54
URL: http://emeliestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0