Plugga matte B

Har kommit hem från ett grymt skönt gympass för nån timme sen. I hela 2 timmar pumpade jag och Andreas musklerna, har nog aldrig varit så svettig tror ja. Men skönt var de :) Imorgon kommer det att kännas, men det är ju så det ska vara. Måste dit snart igen så att inte känslan försvinner. Fast nu åker Andreas till Hassela imorgon och blir borta till på söndag så då har jag ingen att träna med. För det där med att träna ensam gillar jag absolut inte. Vill ha nån i närheten som man känner.


Jag har funderat mer och mer på framtiden de senaste dagarna. Vad man vill göra, vart man vill bo och vad man vill utbilda sej till. Till hösten ska jag i alla fall plugga upp matte B, hur svårt jag än tycker att det är. (Jag är inget mattesnille direkt.) Det är bra att ha det gjort när man sen ska söka in till nån skola för de flesta utbildningar kräver ju att man har matte B.
På tal om utbildningar så är jag väldigt osäker på vad jag skulle vilja utbilda mej till. Jag vet att jag inte vill sitta på nåt kontor med en massa papper framför mej och en telefonlur i örat utan jag vill ha ett jobb där jag träffar människor. Men det finns ju tusen jobb där man träffar människor eller jobbar med människor. Jag får ta mej en funderare och kolla på olika utbildningar och se vad jag fastnar för.  


Imorgonbitti har jag beställt väckning av mamma kl 9 så att jag kravlar mej upp och hinner göra lite innan hon kommer. Förhoppningsvis blir det en promenad efter frukosrt igen. Sen ska mamma och jag göra stan och äta lunch på Mobackes. Mysigt :)


Nu ska jag hoppa in
i duschen och sen mysa i soffan till det är dags att lägga sej. Det är sista natten jag får sova med Andreas nu sen får jag sova själv i 3 nätter. Är nämligen gräsänka i helgen när Andreas åker till Hassela med hockeylaget. Usch, inge vidare för en sån mörkrädd människa som mej och så sover jag myyycket bättre när han ligger i samma säng, blir som nån slags trygghet. Meeen, jag ska väl klara av det? Det är ju inte första gången vi sover enasma :P

Duschen var det ja... jag luktar nog inte hallontårta direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0