Ingen våffla på våffeldagen

Igår var det våffeldagen, men trotts detta så åt jag inte ens nåt som var i närheten av en våffla :/ Jag får ta igen det en annan gång.
Dagen började med frukost och lite pysslande här hemma. Sen åkte jag ner till Salong Donna på stan för att möta upp Sussi och luncha tillsammans med henne. Vi åt en varsin sallad på Roy's och sen följde jag henne tillbaka till salongen för att beställa tid för klippning och färgning. Så den 16:e april kl 09.00 får mitt hår ett litet lyft igen :)


När jag kom hem fortsatte jag med att tvätta, diska, damma, dammsuga och sortare lite papper. Sen tog jag bilen och åkte iväg till Dollar Store och köpte nya kuddar till soffan, likadana som vi har haft där innan men dom här var vita med gröna blad istället för svarta. Tänkte att det kunde vara lite roligt att byta nu när det börjar närma sej vår och sen sommar och lägga dit dom svarta när hösten och vintern närmar sej igen. Och jag hittade även äggkoppar, äntligen! Jag har vart ute efter äggkoppar hur länge som helst nu och inte hitta några, men dom här blev jag faktiskt nöjd med.


Kuddarna





Äggkopp



Idag ska jag åka och jobba, 14.00-21.30. Så jag började dagen med en ganska rejäl frukost (rejäl för mej med tanke på att jag inte är någon frukost människa.) eftersom jag inte hinner få i mej nån lunch innan jag ska åka.  Varm choklad, smörgås med prickig korv och turkisk youghurt med nötter, russin och flytande honung, väldigt mättande och ganska nyttigt tror jag :P



Nu ska jag stänga av den här burken så att jag får lite gjort innan jag ska åka till jobbet. Har man en gång knäppt på datorn blir man lätt sittande längre än vad man hade räknat med. Man hittar alltid nån ny sida, nån ny blogg eller nåt annat att roligt att kika runt på.

Återkommer inom kort... (förhoppningsvis :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0