Vårdeppig

Usch, jag mår piss just nu! Var hos tandläkaren idag och drog ut en till visdomstand. Den här satt i nederkäken vilket betyder att dom sitter mycket hårdare och är större. I nästan en halvtimme höll tanläkaren på att bända, vrida och dra i min tand. Trotts att jag var totalt bedövad så kände jag lite i alla fall. Och nu när bedövningen har släppt så gör det så jälka ont!!! Tog nyss en Ibumetin mot värken i hopp om att det ska släppa lite, och då är jag inte direkt den som tar en tablett i första taget. Eftersom jag inte har ätit nåt sen kl 12 på jobbet så börjar in mage kurra och ropa efter mat. Och man ska ju inte äta nåt med så mycket tuggmotstånd de första timmarna efteråt så får det bli soppa och en mjuk baguette till kvällmat för mej.



Känns inte som att jag har så mycket mer att dela med mej av. Händer inget speciellt eller spännande i mitt liv för tillfället. Har inte heller några kloka eller roliga tankar att dela med mej av, sorry... Har tappat suget lite för bloggen just nu. Sen börjar det närma sej vår för min del och det betyder en mer känslig, ledsen och irriterad Noomi. Brukar bli rätt deppig av mej när våren börjar närma sej. Jag skulle verkligen vilja vara lite ledig nu så att jag kan njuta lite av livets goda stunder. Träffa mina nära och kära, både min egen familj men självklart Andreas familj också. Saknar kvällarna i Runemo när hela familjen Skäryd/Rindeborn + jag satt runt matbordet och pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade och hade trevligt och roligt tillsammans. Men i sommar ska jag ha hela 4 vekors semester och då ska jag verkligen Njuta!



Soppa var det ja...

Kommentarer
Postat av: Vilma

JAg kommer ihåg vissa av dom kvällarna när ni satt och pratade och hade väldigt roligt å jag va tvungen å gå och lägga mig >,< fatta vad jag hade svårt att somna när man hörde er ha skitkul där nere.. XD haha

2009-03-05 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0