Vardagslyx

Det var ju himla mysigt med Errth Hour måste jag säga :) Jag och Andreas hade massvis med ljus tända och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag tycker att man borde ha Earth Hour flera gånger om år.

Så här mysigt hade vi :)



Idag har jag och Andreas lyxat till det trots att det bara är måndag. Men eftersom jag jobbade hela helgen så får man ha helg på en vardag. Lite vardagslyx är ju aldrig fel :)
Vi har ätit fläskfilé, ugnsstekta rotfrukter, grillad halloumiost, coleslawsallad och till det ett glas rött. Hur gott som helst!
När jag fick smaken av rödvin i munnen kände jag vekligen för att festa och gå ut på krogen. Men det får vänta fram til påsk när jag är ledig. Och nästa gång efter det blir väl första helgen i maj när vi ska ut och åka med Cinderella.

Servetterna har jag vikt till näckroser alldeles själv (stolt :P)




För nån dag sedan åkte vi till den nya affären som har öppnat här i Bollnäs, Karlssons som ligger vid Dollarstore. Rätt rolig affär med mycket bra saker. Vi handlade nya fönsterlampor till vardagsrummet, ett vinställ och en ljusdekoration till soffbordet.







Idag har jag också fyndat lite på rean på Team Sportia. Träningsbyxor och jacka från Craft för bara 600:- och en t-shirt från Craft för bara 100:- Så nu har jag kläder för all typ av träning. Det fattas bara ett linne att ha när det är varmt på sommaren och ett par nya skor när plånboken tillåter.





Det blev ett inlägg med mycket bilder för ovanlighetens skull. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mej så att jag är pigg, fräsch och kry imorgon när jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Frida

Din jäkel! Den där lampskärmen tänkte jag köpa i lördags,men kön till kassan var så jävla lång så jag sket i det. På söndan skulle jag gå in å köpa den, men så var den SLUT! :)

Kram kram

2009-03-31 @ 18:03:50
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0