Världens segaste

Jag måste vara världens segaste människa på mornarna. Imorse hade jag klockan ställd på 09.00 i hopp om att jag skulle kliva upp då. Men det gjorde jag ju såklart inte. Strax efter 10 masade jag mej upp, satte på mej morgonrock och gjorde frukost. Sedan dess har  jag suttit här i soffan och latat mej. Tänk om man vore mer morgonpigg och klev upp kl 9, åt frukost, tog en promenad och sen gjorde nåt vettigt av dagen istället för att bara sitta inne och glo in i dumburken (tv:n).


Igår gick jag på stan med Malin och hennes mamma. Jag köpte äntligen en ny parfym som jag kände var "min". Kylie Minogue's Showtime :) Och till min förtjusning så fick jag också ett sms där det stog att jag kunde hämta ut mitt paket från Eleven.se. Gick himla fort för dom att skicka det, beställde i söndagskväll och igår låg det här på posten.




Ne, hörrni... nu måste jag verkligen ta tag i mej själv och göra nåt!

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Tack så mycket! Du jag vet faktiskt inte, det var mitt x som fick dem av bekanta till hans familj och sen fick jag dem. Men jag skulle tro att de kanske finns på Miuq (eller hur det stavas, uttalas "mick") och sådana affärer! :)

2009-03-15 @ 20:10:39
URL: http://www.metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0