Andreas romantiska ställe

Ikväll har jag och Andreas vart ute och åkt lite med bilen. När vi var på väg hem så åkte vi förbi Hemköp och köpte en varsin glass. Istället för att åka hem och äta den så sa jag till Andreas att ta mej till ett ställe som han tyckte var mysigt och romantiskt där vi kunde äta våran glass. Där satt jag i bilen och blundande medan Andreas körde på en himla guppig och krokig väg och tydligen inte hade nån aning om vart vi var på väg. Han sa att han hade nån slags magkänsla :P Tillslut fick jag titta och jag måste säga att han verkligen lyckades!


Lite dålig kvalité på bilden eftersom jag knäppte med mobilkameran. Men visst ser det mysigt ut? :) På mindre än 10 minuter hittade han den här udden vid Ljusnan utan att ha en aning om vart han skulle åka. Han är bra go min Andreas! Det var första men absolut inte sista gången vi åkte dit. En solig dag i sommar kan man cykla dit och ha picknick, ta med engångsgrillen och en filt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0