Håller oss på sträckbänken

Vi har ännu inte fått veta om vi får lägenheten eller inte... Budet som vi la ville inte ägaren ta så nu har vi funderat fram och tillbaka och lagt ett nytt bud men vi får inget besked förrens på måndag, det är ju jättelångt tills det blir måndag! Jag vill ju veta NU och inte bli hållen på sträckbänken.


Jag klev upp innan klockan 9 imorse, mycket bra gjort av mej tycker jag. Annars brukar jag ju ligga och fundera på att kliva upp ända tills klockan är 11. Ikväll ska jag jobba 14.30-22.00, inget ovanligt att jag alltid jobbar fredagkvällar. Men snart är det sommar och jag får äntligen ett normalt schema och 4 veckosr semester :)


Jag har inte så mycket mer att dela med mej av idag. Nu ska jag se till att hinna med lite saker innan klockan blir halv 2 och jag måste åka till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0