Ledig och underbar helg

Jag har inte vart speciellt duktig på att uppdatera min blogg på sistonde. Förhoppningsvis blir det ändring på det.
I helgen har jag vart ledig, kommer knappt ihåg när det hände sist. På fredan åkte jag, Andreas, Carolina, Tomas och några till på Ålandskryssning. Vädret var underbart så att man kunde sitta ute på däck och vi hade skitkul :) Jag och Andreas bekantade oss även med lite nytt och trevligt folk. Mycket dans, god mat och dricka. Jag och Merethe stog vid bandet större delen av kvällen och sjöng, vi fick tillochmed vara med och sjunga i micken på en del låtar, undra hur det lät?! :P Resten av kvällen får ni se i bilder...
Matstopp i Gävle Bro


Johan och Tomas


Andreas


Stevie Wonder


Rollo och Johan


Moi




Carolina och Tomas


Godaste drinken


Merethe och Jag




Mmm, räckmacka satt fint efter en kväll av festande


Angelica



Kring 4 tiden på morgonen så värkte fötterna mer än någonsin och ögonlocken ville bara slå igen så då var det dags att gå och lägga sej efter en himla rolig kväll på Cinderella.

Dagen efter mådde jag så här till en början


Men efter lite solsken, chips och en smirnof...


...var allt på topp igen!






Det var den båtresan de :)


På söndan åkte vi till Edsbyn och min familj. Där var syster från Göteborg och hennes äldsta dotter. Jättekul att träffa dom när man bara ses nån gång om året. Vi hjälpte mamma och gräva ett land åt henne eftersom hon inte är så pass frisk och kry att hon orkar göra det. Så nu har hon sitt efterlängtade land som hon bara behöver så lite frön i, sen i sommar kan jag åka dit och hämta en massa god sallad :)

Lillebror och storasyster


Vi grävde...


Grävde...


Grävde...


Och grävde!



Tillslut blev det ett himla fint land! Men jag kan lova att allt grävande känns i ryggen idag, shit vilken träningsvärk!
Nu ska jag äta frukost och sen åka till jobbet på nån slags utbildning.


Kommentarer
Postat av: Frida

Härliga bilder! Kul med en liten resa....jag vill oxå åka iväg:)

Ha de bra!

2009-05-05 @ 20:07:52
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0