Saab 93 Vector till salu

Ingen som vill köpa våran bil? En fin Saab 93 Vector 2,0 turbo. Bara att höra av er :)







I helgen var jag ledig och då passade jag och Andreas på att åka till Gävle och hälsa på Andreas moster och kolla på deras hundvalpar, vilka underbart söta små djur! Synd att man inte är i hundskaffartagen :P Sen åkte vi till IKEA och tittade på massa olika kök utifall det skulle bli aktuellt med en flytt för då blir det även renovering av köket. Kan ju vara bra att veta vad som finns. Efter vi har vart på IKEA i nån timme åkte vi till Sätra och min syster med familj. Andreas fick se lilla Elias för första gången, han var lika underba och söt som sist jag såg honom :)

Elias sover i mina armar


Vidar leker på sitt rum


Som vanligt så är det väldigt svårt att få Alfred att fasta på bild men ni har ju sett honom förr så :)



Det går inte att förklara hur skönt det var att sova ut imorse! Jag har vart supertrött de senaste dagarna trots att jag tycker att jag har sovit ganska bra. Har bara tänkt att ta det lugnt idag och ägna mej åt städningen imorgon. Jag har ju vårstädningen kvar att göra, usch! Men jag känner mej inte så inspirerad att göra det förrens vi får veta om vi kommer flytta i sommar, då ska det ju ändå städas när vi flyttar ur. Vi har lagt ett bud på en lägenhet i Bollnäs som ligger mitt inne i stan men vi har inte fått veta än om ägaren tar vårt bud. Förhoppningsvis så hör mäklaren av sej idag och talar om hur det blir, hoppas hoppas hoppas att vi får den!


Ikväll ska Andreas åka och fiska i Ljusne med några garbbar från jobbet. Det betyder att jag är själv hemma och ska göra middag. Vad ska jag laga?! Man är ju ingen mästerkock direkt. Fast nån form av mat ska jag väl lyckas röra ihop. Spaghetti och köttfärssås kanske... det är ju min specialité.

Kommentarer
Postat av: Frida

Va kul om ni får köpa lägenheten:) Hoppas att de går bra!

Kraaam

2009-05-13 @ 16:59:12
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni fått veta ngt om lägenheten än?

2009-05-13 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0