Resväska sökes...

Igår hade jag och Andreas en bakdag. Vi gjorde kanelbullar och ekorrbon. Dom vart inte speciellt vackra men väldigt goda :) Kan vara skönt att ha fikabröd i frysen så att man har att ta fram om det kommer nån. Sen har man ju också nåt att smaska på när man själv blir sugen ;)

Många har undrat vad ekorrbon är för nåt egentligen. Bilden ovan är sådana och jag tänkte lägga in ett recept här senare ikväll.
Jag har ett litet problem som jag måste lösa innan vi åker till Tunisien. Jag har nämligen ingen resväska att ta med. Den jag hade med mig till Riga gjorde sin sista resa då eftersom den gick sönder i tyget. Den här gången är jag ute efter en i hårdplast på fyra hjul helst. Var runt på olika affärer här i Bollnäs idag och letade men hittade ingen vidare förutom på Karlsson men då kostade den 700 kr. Fast sen var den ju iofs perfekt också och kanske det man måste räkna med att få betala för en stor resväska. Kanske ska ta mig en funderare på den ändå, fast inte för länge eftersom det bara fanns en kvar.
Ungefär en sån här vill jag ha fast kanske lite roligare färg.
Nu håller vi på att tvätta och äta mat sen ska vi bära iväg till gymmet och träna. Men min rygg känns inte helt hundra, fast det är ju inget nytt :/ Den här gången ska den inte få stoppa min träning i alla fall. Hade tänkt att köra just rygg på gymmet idag men får kankske skippa det och ta mage och ben istället.
Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0