Helg!

Nu har jag fått helg!! Schönnt värre :)
Sambon är på gymmet och jag sitter här vid köksbordet och filosoferar, läser bloggar och klickar i vill-ha-saker på H&M. När han har tränat klart ska vi ut på en löparrunda tillsammans.
Idag har jag jobbat. Var väldans trött på förmiddagen så jag sov som klubbad på lunchen och eftermiddagen var seeeg men när klockan slog kvart i 4 fick jag äntligen åka hem.
Vilka himla fina höstkläder och skor det finns överallt nu. Sitter och kollar på H&Ms hemsida nu och där finns det en hel del att fylla garderoben med :) Men sen måste man ju också såklart se vad plånboken tillåter.
Näe, nu så ska jag börja snöra på mig löpardojjorna och kläderna för snart ringer Andreas och är klar på gymmet. Hoppas på en skön springtur. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0