Nu är jag här igen

Nu är min blogg klar! Brorsan är duktig han.
Jaha, det är altså 8 månader sen jag var aktiv här sist. På 8 månader händer det mycket men jag orkar inte skriva allt här. Jag bor i alla fall kvar på Apoteksgatan med min sambo Andreas. Jobbar på samma ställe i Söderhamn men fick fast anställning den 1:a april :) Vi är nu äntligen helt färdiga med våran lägenhet som vi har hållit på att renovera, känns så skönt!
Istället för att skriva ner allt som har hänt se sist så tänkte jag sammanfatta med lite bilder.
Det nya året firade vi hemma hos Sussi & Niklas tillsammans med Anna & Patrik
Åkte till Björnriket i Mars med Sussi, Niklas, Daniel och Erika
Hela gamla tjejgänget samlade hos mej i påsk
Åkte hem till Frida i Maj och fick träffa deras lilla Vilda
Drog iväg på båtresa med Emelia, Sussi, Lina och Anna i slutet av Maj
Erika på bal
Räkafton hos Sussi & Niklas
Firade midsommar med denna underbara kvinna
Inledde semestern med att åka till Riga med Sussi, Niklas, Erika och Daniel
Räkafton på Varpen med Edsbybrudarna
En kort sammanfattning utav dom här månaderna som gått.
Idag är jag ledig och håller på med storstädning. Köket får sig en omgång just nu. Sedan resten av lägenheten och efter det förrådet på vinden och balkongen ska röjas inför hösten. Puh!
Nu ska jag fortsätta poppa musik och städa så att jag blir klar i tid att åka till gymmet och träna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh va kul att du är tillbaka!:)



Vilket fin kort på dej å Vilda...fyy va liten plupp hon var:)



Kram kram

2010-08-24 @ 20:47:24
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0