Skön känsla

Vilken härlig känsla man får i kroppen efter att man har tränat. Skön trötthets känsla, välbefinnande och så blir man ju såklart nöjd med sig själv :) Idag började jag med att stå på trampmaskinen i 10 minuter sen tränade jag mage, axlar, biceps, triceps, bröst och avslutade med löpbandet i 10 minuter.
Kom hem för en timme sen och gjorde i ordning lite kvällsfika som bestod av nypressad apelsinjuice, ägg med ishavssallad, turkist yoghurt med nötter, torkade frukter och flytande honung. Mumsigt värre!
Idag köpte jag ett nytt träningslinne på Åhléns. Ett grått med nån rosa rand på varsin sida. Provade även ett par kängor som jag har spanat in där fast dom fanns inte i storlek 38 som skulle ha passat mig perfekt. Men dom skulle tydligen beställa hem fler par och då ska jag haffa ett par när dom kommer.
Förövrigt så har dagen inte innehållit så mycket mer än jobb, liten runda på stan, tvättstugetid och träning. Imorgon ska jag vara pigg och alert på jobbet igen, men kl 15.45 gör jag helg :) Vad helgen har att bjuda på är fortfarande ovisst men nåt kul händer alltid.
Nu får det vara färdigskrivet här för ikväll. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0