Spaghettiben

Gymträningen ikväll kändes bra. Tog inte ut mig allt för mycket eftersom jag fortfarande inte känner mig helt hundra sen förkylningen. Uppvärmning på löpbandet i 10 minuter och sen fick ben, rumpa och mage arbeta. Tänkte ställa mig på löpbandet sen också men det gick inge vidare bra eftersom benen kändes som spaghetti så jag klev av efter 2 minuter.
När vi kom hem fixade vi gravad lax, kokt ägg, avocado med ishavssallad, smörstekta kantareller, grönsaker och hårdmacka med ost. Mycket gott och ganska nyttigt tror jag :)
Nu ska jag stänga av den här burken och gå och lägga mig. Jobbet kallar imorgon, 07.00-15.00. Återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Karolina W

Hejsan stumpan!

Ja usch jag kan inte ens sätta mig in i din känsla. Men det är bra att du mår bättre, för som du säger så har han det bättre nu. Och vakar över er alla varje dag. :)

Jotack det är bra med mig, bor och jobbar fortfarande i Gävle, jobbar inom hemtjänsen, går på ett vikariat så man får se hur länge man har jobbet kvar, (anställningen går ut nu den sista :S ) Du då, vad gör du? Hade ni köpt en lägenhet också tyckte jag mig se?? Jobbar du på riset ännu? Allt bra annars? KRAM

2010-08-26 @ 18:37:22
URL: http://metrobloggen.se/karolinawestlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0