Utomhusbio

Idag köpte jag skorna på Åhléns. Dom är så fina och sköna! :) Förhoppningsvis ganska varma också så att man kan ha dom långt in på hösten. Har även beställt kläder från H&M idag till hösten. Det tråkiga med att beställa kläder därifrån är att vissa saker får man vänta i en evighet på. En del saker kommer inte förrens i början av november :/

Precis idag är det bara 2 veckor kvar tills vi åker till Tunisien!! :) Jag längtar som bara den. Hoppas att vi får riktigt varmt (men ändå så att man orkar vara utomhus) och fiiint väder för jag vill bada, sola och slappa.
Vårt hotell.
Ikväll ska jag på Utomhusbio vid Scandic med brudarna. Picknick med lite vin och film utomhus kan ju bli riktigt mysigt :) Sen kanske vi tar en sväng ute på långnäs och kollar på Lyskväll. Brukar ju vara ganska fint.
Nu ska jag fixa pickick till ikväll. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0