Myshelg med familjen

Tänkte att det var dags med en uppdatering här.
I helgen var jag ledig fredag, lördag och söndag och spenderade alla dagarna hos mamma i Edsbyn tillsammans med alla mina syskon. Vi träffades eftersom det var exakt ett år sedan då som pappa dog. Vi hade jättemysigt tillsammans och tittade på en massa gamla familjebilder och film på pappa. Många skratt men också lite sorgliga stunder. Att höra pappa sjunga och prata på tv kändes precis som att han var tillbaka hos oss, men så kom verkligheten ikapp en och man kom på att så var det ju inte. Men jag tror att pappa var med oss fast vi inte kunde se honom.
Pappa, du är så otroligt saknad och jag önskar varje dag att du kunde komma tillbaka och vara frisk. Att allt som hände förra hösten bara är en hemsk mardröm. Du finns i våra minnen och hjärtan och där kommer du alltid att stanna.
Mamma hade varit till graven och gjort den fin.
Hela familjen.
Tassos, katten i familjen.
Snälla, goa och fina lilla mamma.
Syskon bild.
Har ledig dag idag och jag började dagen med att ta en låååång och ofrivillig sovmorgon till halv 12. Jag hade egentligen ställt klockan på 9 men måste ha knäppt av i sömnen :/ NÄR ska jag lära mig att kliva upp i tid på morgonen?! Kanske ska börja med att krypa i säng tidigare på kvällen så att jag inte känner mig som en zombie när klockan ringer halv 9.
Nu ska jag ringa ett telefonsamtal och sen börja städa lite. Ikväll står det powerwalk med Jossan på schemat :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Kikar in till din blogg för första gången. Fin blogg förresten :-) Beklagar sorgen. Vad fint det var vid graven. Jag förlorade min mamma i cancer för 4 år sedan och saknaden finns där vareviga dag.



/Maria.

2010-10-30 @ 20:22:32
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0