Flänga hit och dit

Gud, vad det känns som att jag har/kommer flänga hit och dit idag. Det började med tvättstugan här hemma. Upp och ner. Sen iväg till jobbet på möte och hem igen. Nu äter jag och ska sen på gymmet och träna. Efter det hem igen och så småningom tillbaka till jobbet för andra gången och jobba natt. Puh!
Idag när jag och Andreas satt och åt frukost så PLINGADE brevbäraren på dörren och vet ni vad det betyder? Jo, att hon har PAKET att lämna :D Det var mina saker som jag har kammat hem på Tradera. Den där sminkväskan som jag visade i ett tidigare inlägg, ett par örhängen, ett halsband och ett armband. Lilla julafton :) Allt var superfint och jag gillar't. Allt kommer ifrån SNÖ OF SWEDEN förutom sminkväskan som kommer från Lisbeth Dahl.
Nä, nu ska jag rappa mig på till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0