Trött och tråkig dag

Jag har jobbat mellan 07.00-16.00 idag. Skulle egentligen ha slutat kl 15.00 men pga. vårdlagsträff så fick jag stanna kvar. Fast det gjorde mig inte ett dugg eftersom jag inte hade nåt speciellt för mig när jag kom hem i alla fall.
På bussen på väg hem från jobbet somnade jag som klubbad. Höll till och med på att sova över min hållplats vilket jag faktiskt alltid brukar vakna innan. Men som tur var kollade jag yrvaket runt omkring mig när bussen stod stilla där så jag hann av. När jag kom hem slängde jag mig i soffan och sedan dess har jag lagat/suttit här mest hela tiden. Tråkigt. Gympasset kunde slänga sig i väggen för jag var alldeles för trött :/ Nu måste jag börja skärpa mig. Det går INTE att snitta 4 timmars sömn varje natt. Men imorgon blir det nya tag med träningen.
Den här makapären ska jag trampa utav bara fasiken på imorgon.
Nu längtar jag till på lördag när vi sitter där på planet på väg till solen och värmen. Åh, så skönt!!! :)
Dom här härliga brudarna ska jag åka med och grabbarna våra.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tradera är bäst:)



Ha de så kul utomlands!



Kram kram

2010-09-08 @ 09:56:45
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0