Nattjobb + lite smön = ingen bra kombo

Godkväll!
Sitter och kollar runt på Tradera och hittar en massa fina smycken som jag ska bjuda på. Både halsband, örhängen och armband från SNÖ OF SWEDEN. Älskar dom smyckena! Hoppas, hoppas att jag vinner auktionerna!
Nu har jag velat klart om resväskan som jag hittade häromdagen som jag skrev om. Idag åkte jag och köpte den. Den var ju faktiskt inte dyr med tanke på vad dom kan kosta och så måste jag ju ha en resväska förr eller senare så varför inte köpa den nu ändå. En stor och vit på 4 hjul, perfekt :) Hoppas bara att den inte blir allt för ful och repig när Arlandas personal kastar omkring den med en massa andra väskor.
Idag har jag känt mig mer död än levande nästan hela dagen. Dom här nätterna som jag har jobbat har vart lite tuffa eftersom jag inte har fått tillräckligt med sömn och det har vart dåliga pensionärer på jobbet. Det började med att efter jag hade jobbat natten igår så sov jag inte tillräckligt utan vaknade 1 1/2 timme innan jag hade tänkt och kunde inte somna om vilket kändes senare på dagen/kvällen. Och i morse när jag kom hem fick jag bara sova i 45 minuter för sen skulle jag sitta och åka till Vallsta och fixa naglarna kl 09.45. Dum tid! Men jag får skylla mig själv när jag var ute sent och bokade om den. Kom hem sen och sov vidare fram till halv 4 när Andreas kom hem från jobbet. Tur att jag är ledig imorgon och har sovmorgon!
Jag har nog varit en fara i trafiken idag för så nära att somna framför ratten har jag nog aldrig varit. Trotts att jag satt och pratade med Andreas i telefon på väg hem från jobbet så somnade jag nästan och sluddrade när jag pratade. Han vart ju såklart orolig och beordrade mig att stanna vid vägkanten bums. Men sen gick det lite bättre till och från Vallsta. Tack till den som uppfann druvsockret!
I Alla fall så blev jag väldigt nöjd med mina naglar den här gången. Ganska korta, snygga och bara en enkel vit tipp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0